* Preţurile afişate nu conţin TVA.
Nou! Achiziţia se poate face şi prin sistemul electronic de plăţi SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro
Biblio-eXpert Online
- Management Complet al Bibliotecii Şcolare.
- Platformă web pentru gestiunea online a cărţilor şi a împrumuturilor, cu posibilitatea de căutare şi rezervare online de către cititori.
- Posibilitatea de export a Raportului de Inventar, evidenţa cărţilor împrumutate, a termenului de predare şi alte statistici.
- Număr de inventar sub formă de cod de bare pentru o identificare mai rapidă a cărţilor imprumutate,a termenului de predare şi alte statistici.
- Număr de inventar sub formă de cod de bare pentru o identificare mai rapidă a cărţilor si cititorilor.
- Genereză fişa cărţii, evidenţa diferitelor caracteristici ale cărţilor, cum ar fi : categoria, modul de achiziţie, starea de casare, locul pe raft, limba, numărul de inventar, pagina de index, codul ISBN.
Solicită Prezentare
Bibliotecarul
- Are la îndemână o aplicaţie complexă de gestiune şi evidenţă.
- Deţine controlul datelor şi al organizării bibliotecii şcolare.
Cititorul
- Explorează baza de date a bibliotecii şi poate rezerva sau prelungi online perioada împrumutului.
Import de date
- Pentru simplificare, asigurăm ajutor la implementare prin importul de date din tabelele deja existente.
Echipament inclus
-
- Fiecare utilizator de Biblio - eXpert primeşte spre utilizare şi echipamentul necesar pentru tipărirea şi scanarea codurilor de bare.
Actualizări incluse
- Atât mentenanţa, cât şi actulizările platformei şi noile versiuni ale aplicaţiei sunt incluse pe toată perioada contractuală.
-
Expertul din bibliotecă
Fie că doreşti să ştii numărul cărţilor de pe raft, câţi cititori au citit o anumită carte, sau dacă termenul de împrumut a fost depăşit, acuma ai la îndemână toate aceste informaţii cu un minim de efort.
Achiziţionezi fără riscuri!
Vă garantăm 100% returnarea sumei plătite dacă sunteţi nemulţumiţi de aplicaţie sau de serviciile oferite, în primele 30 de zile de la achiziţie.
Suport de specialitate!
Garantăm promptitudine în soluţionarea problemelor. În funcţie de tipul de suport tehnic ales (Standard sau Premium), specialiştii noştri vă oferă consultanţă şi suport de Luni până Vineri de la 8:00 - 16:00.
Uşurinţă în utilizare!
Vă garantăm că aplicaţia este cea mai simplă în utilizare de pe piaţă. Dacă găsiţi o aplicaţie mai eficientă, mai ergonomică sau mai uşor de folosit decât aceasta vă garantăm 100% returnarea sumei plătite.
- Atât cititorii cât şi bibliotecarul vor fi avantajaţi de mediul online transparent.
- Profesionalismul bibliotecii şi utilitatea acesteia vor încânta utilizatorii.
- Costul redus cu acest modul îl face accesibil pentru majoritatea bibliotecilor şcolare.
SUPORT TEHNIC PREMIUM INCLUS !
- Vă punem la dispoziţie 2 tipuri de suport tehnic: Standard şi Premium.
- Facilităţile serviciului de suport premium sunt:
- Număr de telefon alocat special pentru utilizatorii premium;
- Conectare la calculatorul utilizatorului pentru următoarele situaţii: setare sistem de operare, instalare aplicaţii, clarificare probleme apărute;
- Tichete suport;
- Timp de răspuns la tichete suport şi sesizări telefonice de maxim 3 ore!
- Interval de lucru: Luni - Vineri 8:00 - 16:00
CASE Software este un partener serios, cu angajaţi de un profesionalism ireproşabil şi promţi la apeluri fără sa obosească,cu nemarginită răbdare. Vă recomand cu multă căldură să folositi serviciile CASE Software..”
Podaru Ema
Programul de diplome este foarte simplu, usor de lucrat cu el, exact ca în reclama de prezentare, iar suportul tehnic este asigurat de oameni profesionişti care arata interes în rezolvarea oricărei probleme apărute, în timp util.
Mihai Gabriel