Or login with:
Bine ati venit la HelpDesk-ul CASE Software !

Prima oara la HelpDesk-ul CASE Software ?


 

  • Daca nu aveti un cont creat pe HelpDesk trimite-ti primul dumneavoastra tichet iar un cont va fi creat automat folosind adresa de e-mail introdusa in tichet.
  • Parola pentru urmatoarele conectari va fi trimisa printr-un e-mail.

 

Aveti nevoie de ajutor ?


 

  • Verificati in primul rand daca intrebarea/problema dumneavoastra exista deja in baza noastra de cunostinte. 
  • Daca problema dumneavoastra nu are o rezolvare in baza de cunostinte va rugam sa deschideti un tichet de suport.

 

REGULI DE FOLOSIRE HELPDESK CASESOFTWARE

Va rugam sa respectati urmatoarele reguli cu privire la tichetele de suport:

  • Nu deschideti un tichet daca nu ati consultat baza noastra de cunostinte inainte.(tichetele deschise care au o rezolvare in baza de date vor fi inchise automat).
  • Nu deschideti 2 sau mai multe tichete cu aceiasi problema !
  • Daca doriti sa aveti un istoric al tichetelor va rugam sa va autentificati.
  • Nu dati Reply la mailul de confirmare/actualizare ci continuati discutia prin sistemul de tichete! (Aceste e-mailurile sunt sterse automat de catre sistem)

Tichetele care nu respecta regulile mentionate mai sus vor fi inchise automat! 

Va multumim!


 

 Editare Diplome v4

 PrintCase v6

Foi Matricole v5

 BiblioExpert ONLINE